ZALOGUJ SIĘ

Do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta

Pracownik Call Center

Wejherowo
Umowa o pracę / B2B
Data dodania: 04.01.2023

Twój zakres obowiązków

• nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną (pozyskiwanie klientów);

• prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję;

• udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach;

• promowanie firmy, jej produktów i usług;

• prowadzenie sprzedaży usług/produktów zgodnie z procedurą;

• prowadzenie negocjacji z klientem;

• informowanie o statusach realizowania zleceń/zamówień;

• przyjmowanie zgłoszeń o nagłych zdarzeniach oraz reklamacji produktów/usług;

• telefoniczne obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji;

• dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań;

• aktualizowanie baz danych klientów.

Nasze wymagania

• wykształcenie min. średnie;

• doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klienta indywidualnego;

• umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office;

• prawo jazdy kat. B;

• dyspozycyjność,

• umiejętność kreowania relacji handlowych i personalnych;

• sumienność, samodzielność, wysoka kultura osobista;

• umiejętność analitycznego myślenia;

• znajomość mediów społecznościowych.

Mile widziane

• doświadczenie w pracy w firmie telekomunikacyjnej jako Pracownik Call Center będzie dodatkowym atutem

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Składający powinien w swoim CV zawrzeć klauzulę o żądanej treści, wówczas będzie ona rozpatrywana.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania do oferty? Zadzwoń!

588 588 444

nasza infolinia jest czynna:
24h/7

Kup przez telefon

Zostaw swój numer. Zadzwonimy do Ciebie
i wspólnie dobierzemy ofertę.

Zostaw kontakt.
Oddzwonimy.

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 20.00.

Państwa rozmowy realizowane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 20.00. Prosimy wziąć to pod uwagę planując rozmowę. Rozmowy zaplanowane na weekend, będą realizowane po weekendzie.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.