Pracownik Call Center
Twój zakres obowiązków
• nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną (pozyskiwanie klientów);
• prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję;
• udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach;
• promowanie firmy, jej produktów i usług;
• prowadzenie sprzedaży usług/produktów zgodnie z procedurą;
• prowadzenie negocjacji z klientem;
• informowanie o statusach realizowania zleceń/zamówień;
• przyjmowanie zgłoszeń o nagłych zdarzeniach oraz reklamacji produktów/usług;
• telefoniczne obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji;
• dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań;
• aktualizowanie baz danych klientów.
Nasze wymagania
• wykształcenie min. średnie;
• doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klienta indywidualnego;
• umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office;
• prawo jazdy kat. B;
• dyspozycyjność,
• umiejętność kreowania relacji handlowych i personalnych;
• sumienność, samodzielność, wysoka kultura osobista;
• umiejętność analitycznego myślenia;
• znajomość mediów społecznościowych.
Mile widziane
• doświadczenie w pracy w firmie telekomunikacyjnej jako Pracownik Call Center będzie dodatkowym atutem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Składający powinien w swoim CV zawrzeć klauzulę o żądanej treści, wówczas będzie ona rozpatrywana.