E-faktura
- Co to jest?
– eFaktura to ten sam zestaw dokumentów (faktura, korekta faktury, etc.), który wysyłany jest listownie do każdego Abonenta, ale prezentowany w formie elektronicznej na dedykowanej stronie www.ebok.multimedia2.pl - Czy mogę zmienić adres e-mail, na który są przesyłane powiadomienia o wystawionych dokumentach elektronicznych?
– Tak, można zmienić adres e-mail, tym celu wystarczy w serwisie eBOK wejść w Ustawienie konta i wybrać opcję Zmiana adresu e-mail - Czy po zamówieniu eFaktury będę otrzymywać faktury papierowe?
– Nie. Wyrażenie zgody na eFakturę jest równoznaczne z rezygnacją z otrzymywania faktur w formie papierowej. - Jak włączyć eFakturę?
– Podstawą do otrzymywania eFaktury jest formalna Zgoda Abonenta na stosowanie faktur i innych dokumentów w formie elektronicznej. Zgodę na stosowanie eFaktury można wyrazić:
1. Pisemne w Biurze Obsługi Klienta lub u Przedstawiciela Handlowego.
2. Elektroniczne, logując się do serwisu eBOK i wypełniając formularz Zgody na eFakturę dostępny w zakładce Ustawienia.
3. Kto może skorzystać z eFaktury?
Z eFaktury mogą skorzystać Abonenci spółek Multimedia Capital Two sp. z o.o.
- Po jakim czasie od momentu wyrażenia Zgody zostanie wystawiona pierwsza eFaktura?
Pierwsza eFaktura zostanie wystawiona w miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu, w którym została wyrażona Zgoda na eFakturę, co oznacza, że jeśli wyraziłeś Zgodę w miesiącu styczniu, to pierwszą fakturą przesłaną w formie elektronicznej będzie faktura wystawiona w miesiącu lutym.
- Skąd będę wiedział czy została wystawiona eFaktura?
Po każdorazowym wystawieniu nowej faktury elektronicznej zostanie przesłana wiadomość o nowo wystawionym dokumencie na adres e-mail wskazany w formularzu zgody na eFakturę
- W jaki sposób wyłączyć eFakturę?
Wyłączenie eFaktury wiąże się z Odwołaniem Zgody. Zgodę można odwołać na dwa sposoby:
1. Pisemnie w Biurze Obsługi Klienta.
2. Elektronicznie, logując się do eBOK i wypełniając formularz Odwołania Zgody znajdujący się w zakładce Ustawienia konta